VIEW

READ MORE

Merkactivatie

Activeer je merk met een krachtige visie. Definieer de kern en breng jouw merk tot leven. Merkactivatie, de sleutel tot succes.

Jouw merk moet ademen, leven en bewegen

Merkactivatie is een marketingstrategie waarbij een merk actief onder de aandacht wordt gebracht bij de doelgroep. Het doel is om een onvergetelijke merkervaring te creëren, zodat jouw doelgroep jouw merk onthouden, maar er ook over praten en hun ervaring delen met anderen. Merkactivatie richt zich dus op meer dan alleen het vergroten van de naamsbekendheid, maar ook op het versterken van de relatie tussen het merk en de consument.

Merkactivatie diensten

SEA

SEO

Social advertising

Offline campagnes

Online campagnes

Strategische activatie van jouw merk

Merkactivatie bestaat uit een zeer divers aantal onderdelen. Welke onderdelen van merkactivatie voor jouw merk nodig zijn, onderzoeken we door middel van een digitale strategie. Hierin onderzoeken we welke kanalen voor jouw organisatie of vraagstuk interessant zijn, wat doen jouw concurrenten en waar liggen de (snelste) kansen. Door strategisch te werk te gaan, bouwen aan een solide basis van jouw merk en bereiken we die stip aan de horizon. 

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.”

Bianca den Outer
Oprichter Lorenz

Een sterke merkidentiteit

De eerste stap binnen het formuleren van de merkstrategie is het definiëren van de merkidentiteit. Een sterke merkidentiteit spreekt jouw doelgroep aan, mensen willen zich met het merk verbinden en identificeren zich ermee. Het vat samen wie je als merk bent, wat de drive is in hetgeen wat men doet en hoe dit ontvangen wordt. Vanuit deze waarden en inzichten gaan wij aan de slag met de visuele identiteit van jouw merk.

Merkstrategie brainstorm BRANDBITS

Verbluffende visuele identiteiten die meegroeien

Merken omvatten tegenwoordig veel meer dan alleen een logo. Wij zijn experts in het creëren van verbluffende visuele identiteiten die meegroeien met jouw merk. Het is de vertaalslag van de merkidentiteit. Wat het merk is, moet zich uiten in de visuele identiteit. Als laatste stap binnen de merkstrategie pakken we de verbale identiteit aan. Het onderdeel binnen de strategie om jouw doelgroep te activeren en inspireren.

Cases met
merkstrategie