VIEW

READ MORE

Merkstrategie

Creëer een krachtige visie voor de toekomst, door je merk vanuit de kern te (her)definiëren. De merkstrategie is de fundering van jouw merk.

Jouw merk moet ademen, leven en bewegen

Merken ontwikkelen of merken opnieuw ontdekken. Dit is het uitgangspunt bij BRANDBITS®. We zijn ervan overtuigd dat een sterk merk moet ademen, leven en bewegen in alles wat je doet. De merkstrategie vat dit samen. Het is geen zwaar strategisch plan, het is een eenvoudig en oprecht model. Het model vat samen wie je bent, wat je wil je uitstralen en wat je communiceert als merk. Maar waarom? Wanneer jij je dat afvraagt, stel je de juiste vraag.

Inzicht brengt ons naar een sterke merkstrategie

Bij BRANDBITS® is de merkstrategie de eerste stap binnen het branding traject. Voor het uitwerken van een sterke merkstrategie is écht inzicht vereist. We duiken in de wereld van jouw doelgroep(en), de persoonlijkheid van je merk, de markt waar jij je in bevindt en nog veel meer. Het gaat erom dat wij inzicht krijgen in wat het belangrijkste is voor jouw merk.

“BRANDBITS® is creatief, georganiseerd, en ontzettend leuk om mee samen te werken! Ze hebben een doordacht verhaal van ons merk gemaakt wat in alles klopt”

Bianca den Outer
Oprichter Lorenz

Helderheid en richting voor jouw merk

Het resultaat van onze merkstrategie is transformatief. Het biedt niet alleen helderheid en richting voor jouw merk, maar het opent ook deuren naar nieuwe mogelijkheden en groei. Door diepgaand inzicht te verkrijgen in jouw doelgroep, jouw merkpersoonlijkheid en de markt, creëren we een basis die resoneert met jouw publiek en een blijvende indruk achterlaat. Onze merkstrategie is de sleutel tot het bouwen van een sterk, authentiek en relevant merk dat zich onderscheidt. Het is de eerste stap op weg naar succes en groei voor jouw merk.

Merkstrategie brainstorm BRANDBITS

Bouwen aan een merk voor de toekomst

De merkstrategie is de eerste stap naar een sterk merk. Het vormt de basis voor de vertaalslag die we gaan maken binnen de merkidentiteit, bestaande uit bijvoorbeeld de visuele identiteit en verbale identiteit, de merkbeleving en merkactivatie. Deze onderdelen dienen met elkaar in balans te zijn. Een consistent, onderscheidende en relevant uitgedragen merk zal worden onthouden. 

Cases met
merkstrategie