VIEW

READ MORE

Visuele identiteit voor jouw bedrijf

Kleurenpallet samenstellen voor visuele identiteit van een bedrijf

Meer weten?

Kom direct met ons in contact en maak een afspraak.

Ben je op zoek naar een nieuwe visuele identiteit voor jouw bedrijf? Of is de bestaande visuele identiteit toe aan een modernisering? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Een nieuwe visuele identiteit voor jouw bedrijf

Wij zijn BRANDBITS®. Creatieve merkbouwers. Met ons team van enthousiastelingen geven wij de visuele identiteit van jouw bedrijf weer energie. Wij hebben onze expertise al voor een tal van merken kunnen inzetten waaronder Duni, Fontys, Gemeente Breda, PON Power en nog velen meer. Benieuwd hoe wij jouw visuele identiteit weer nieuw leven in kunnen blazen? Neem contact op of lees verder hieronder hoe wij dat doen.

Bekijk
onze cases

De visuele identiteit van een bedrijf moet opvallen

Dat is het eerste wat men denkt. Als mijn merk opvalt dan werkt het. In een zekere zin klopt dit ook. Maar een merk is meer dan een visuele identiteit die opvalt. Wanneer je een nieuw merk weg wilt zetten of een bestaand merk wil re-evalueren is het te adviseren dat elke stap binnen de identiteit op elkaar is afgestemd. Nu horen wij jullie denken, bestaat de identiteit van een merk uit meer dan alleen maar een logo en kleuren? Jazeker! Wanneer wij aan de slag gaan met de visuele identiteit van jouw merk doen wij dat aan de hand van de volgende aanpak.

Het merk, visuele en verbale identiteit van jouw bedrijf

Wij geloven dat een merkstrategie uit drie verschillende elementen bestaat. De eerste is de merkidentiteit. De merkidentiteit richt zich op de persoonlijkheid van het merk, wie ben je en waar wil je heen of hoe wil je ontvangen worden door jouw doelgroep. De tweede stap is, jawel, de visuele identiteit. Aan de hand van de merkidentiteit ontwikkelen we een visuele identiteit die bij jouw bedrijf past. Het laatste onderdeel binnen de merkstrategie is de verbale identiteit, oftewel het communicatieconcept. En je raad het al, hierin bepalen we de tone of voice voor jouw doelgroep(en). Wellicht geven een van onze cases wat meer inzicht hoe dit werkt. Deze kun je hier bekijken. Heb je een duidelijk gevoel over onze aanpak en wil je meer weten? Lees dan verder of neem contact op om de visuele identiteit van jouw merk een podium te geven.

Lovende woorden

van klanten

We scoren een 4,9/5 bij onze klanten

Creëer waarde met een nieuwe huisstijl voor jouw bedrijf

Hoe sterker de cohesie tussen de verschillende elementen van de identiteit, hoe sterker de fundering va jouw merk. Dicht bij de kern blijven en het zo simpel mogelijk houden is hierin een bepaalde factor. En wij kunnen uit ervaring zeggen dat dit gemakkelijker gezegd is dan gedaan. Maar niet getreurd gelukkig kan jij vertrouwen op onze expertise en creativiteit. Toch hebben wij jou ook nodig in dit proces om de visuele identiteit van jouw merk weg te zetten. Want wie kent jouw bedrijf nou beter dan jijzelf? Precies. De kennis die jij hebt brengt ons tot verrassende en creatieve inzichten om jouw visuele identiteit herkenbaar, consistent en bovenal onderscheidend te maken. Met de mix van deze elementen maken we de visuele identiteit voor jouw bedrijf.

Overleg voor de visuele identieit van een bedrijf

Wat is jouw uitdaging?

Vertel ons over je uitdagingen. We helpen je graag bij het realiseren van je merkdoelen.

Rik Mulder - BRANDBITS

Contact ons

Reduitlaan 27

We scoren een 4,9/5 bij onze opdrachtgevers

Vertel ons meer over jouw project

Wat is je budget?
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.